فهرست بستن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی واحدهای مجتمع تجاری اپال تهران

نقاشی ساختمان اپال

مرکز خرید اپال، یکی از بهترین مراکز خرید تهران، در شمال غرب شهر در منطقه‌ی دو شهرداری و در محدوده‌ی سعادت‌آباد قرار گرفته است. ساخت مجتمع تجاری اپال در سال 1392 آغاز شد و در نهایت این مرکز در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. این مجتمع تجاری بزرگ دارای 23 طبقه و بیش از 850 واحد تجاری است. از این 23 طبقه 14 طبقه بالای زمین و 9 طبقه زیر زمین قرار دارد. زمینی که این مجتمع بر آن بنا شده است 7216 مترمربع مساحت دارد و به‌طورکلی پاساژ اپال دارای مساحتی بالغ بر 130 هزار مترمربع است.
برای ساخت اپال تهران از اسکلت و استحکامات تمام‌فلزی استفاده شده است که همین مسئله باعث مقاومت بالای این مرکز در برابر زلزله است. بهترین ماشین‌آلات تخصصی، بهترین کاشی‌ها و سرامیک‌ها در ساخت این مجتمع به کار گرفته شده‌اند و کلیه ضوابط ایمنی در ساختمان آن رعایت شده است. از دیگر ویژگی‌های جذاب مرکز خرید اپال تهران، وجود یک باند هلی‌کوپتر مجهز در ارتفاع 90 متری از زمین و همچنین پل ارتباطی موجود بین بخش‌های مختلف مجتمع در ارتفاع 45 متری از زمین در این مرکز خرید است.

مسئولیت بعضی از بخش ها و واحدهای این مجموعه عظیم با تیم نقاشی ساختمان خانی بوده است که در ادامه تصاویری از تیم، هنگام کار در اپال دیده می شود.

نقاشی ساختمان اپال
نقاشی ساختمان اپال