فهرست بستن

لکه گیری دیوار در نقاشی ساختمان

house-painting-photo-gallery-400

لکه گیری دیوار در نقاشی ساختمان

لکه گیری
برای رنگ آمیزی دیوار هایی که قبلا نقاشی شده اند و ترک برداشته اند لکه گیری از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود از محصولات متنوعی مانند بتونه و گچ می توانیم برای لکه گیری استفاده کنیم.

اگر لکه عمیق باشد استفاده از بتونه عمر زیادی نخواهد داشت به جهت اینکه لکه گیری کیفیت خود را حفظ کند باید اول سطح لکه گیری که شکاف عمیق دارد پاکسازی شود به عنوان نمونه باید گچ های پوکی که استحکام ندارند را از روی دیوار توسط کاردک جدا شود این کار نیاز به دقت بالایی دارد چون که جایی که ترک عمیق برداشته ناحیه های مجاور آن نیز درگیر خواهند بود.
پس از اینکه سطح پاکسازی گشت با به کار بردن گچ زنده محل را پر می کنیم و پیش از خشک شدن گچ نباید هیچ کاری اعم از رنگ آمیزی و یا روغن کاری و بتونه انجام داده شود ابتدا باید صبر کنید تا گچ سفت و خشک شود.
بعد از اینکه گچ خشک شد باید بر روی آن از بتونه کار استفاده نمود اگر از استحکام سطح اطمینان کافی را بدست آوردیم مراحل نقاشی ساختمان را می توان اجرا کرد.
جهت دیوار هایی که نیاز به روغن کاری دارند از بتونه روغنی در غیر اینصورت از بتونه های کناف و پلاستیک برای نمونه در سقف ها استفاده می شود.

 house-painting-photo-gallery-400

دیدگاهتان را بنویسید