فهرست بستن

چطور از دیوار رنگ شده خود محافظت کنیم

چطور از دیوار رنگ شده خود محافظت کنیم

نکاتی برای نگهداری از دیوار های رنگی

۱ – همیشه تلاش نمایید اسباب ها و اثاثیه ها و کمد ها و میزها با فاصله از دیوار نگهداری نمایید زیرا ممکن است باعث گردد پس از مدتی این وسایل بر روی دیوار موجب ایجاد لک و خش شود.

۲ – می توان گفت باکیفیت ترین دیوار ها، دیوار هایی می باشند که حجم رنگ براقشان به نسبت رنگ مات بیشتر است پس سعی نمایید در زمان نقاشی ساختمان خود اندازه رنگ براق خود را افزایش دهید و یا از رنگ هایی که کیفیت زیادی دارند به کار ببرید زیرا این کار موجب می گردد تا شما در هنگام شستن دیوار خود بتوانید چندین مرحله این کار را انجام نمایید، بدون آنکه بر روی دیوار شما اثر دستمال کشیده شده باقی بماند.

به خاطر بسپارید که در رنگ آمیزی ساختمان هر موقع دیوار شما دارای موج باشد، به کار بردن رنگ های براق موجب می گردد که دیوار موج های خود را نمایان کند استفاده در چنین مواقعی توصیه نمی گردد، شما می توانید رنگ دیوار ها را به حالت نیمه براق استفاده نمایید که براقیت رنگ، دست نقاش ساختمان می باشد.به کار بردن رنگ های نوع مات برای نمایان نشدن موج روی دیوار به کار می رود.

در صورتی که خانه یا محل کار شما محیط کوچکی دارد، می توانید رنگ های روشن را به کار ببرید که این عمل باعث جلوه دادن به نمای داخل ساختمان و جلوه دادن نما بیشتر به منزل شما خواهد شد.

۳- در صورتی که رنگ دیوار کیفیت خوبی داشته باشد شما می توانید بر روی دیوار پولیش بزنید که موجب براقیت و زیبایی زیاد خانه شما می گردد.

۴ – هرگز سعی ننمایید دیوار خانه خود را به مدت طولانی مرطوب نگه دارید، زیرا موجب پوسیدگی رنگ و طبله شدن آن می گردد.

۵ – تلاش کنید از چسباندن چسب شیشه ای و کاغذی اکیدا خودداری نمایید چون موجب لکه بر روی دیوار و آسیب دیدن به رنگ می گردد.

شماره تماس:09125757086

دیدگاهتان را بنویسید