فهرست بستن

مزایا و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغن

house-painting-photo-gallery-700

مزایا و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغن
در صورتی که مایل به نقاشی ساختمان هستید ولی از مزایا و معایب استفاده از رنگ ها به خصوص مزایا و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغن مطلع نیستید در ادامه با گروه نقاشی ساختمان  اینده سازان همراه باشید تا به شما مزایا و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغن را معرفی نماییم و در آخر بتوانید بهترین انتخاب را برای رنگ آمیزی ساختمان داشته باشید.
در قسمت اول از مزایا و معایب استفاده از رنگ پلاستیک خواهیم گفت :
از مزایای استفاده از رنگ پلاستیک در رنگ آمیزی ساختمان می توان به ارزان بود قابلیت انحلال پذیری با آب و نداشتن بوی زننده به همراه سرعت خشک شدن بالا اشاره کرد اما معایبی مانند عدم شست و شو پذیری و کدر شدن زود تر از موعد سایر رنگ ها اشاره کرد.
در بخش بعدی از مزایا و معایب نقاشی ساختمان با رنگ روغن خواهیم گفت :
در صورتی که مایل به استفاده از رنگ روغنی برای رنگ آمیزی ساختمان خود هستید باید بدانید که از جمله برترین مزایای رنگ روغنی میتوان به شست و شو پذیری ، لکه بری آسان و درخشندگی بالا اشاره کرد. از معایب آن نیز میتوان به مضر بودن برای سلامتی در صورت داشتن سرب در ترکیبات آن ، داشتن بوی زننده ، به زیر سازی مناسب نیاز دارد و بر هر دیواری نمیتوان رنگ روغنی استفاده کرد اشاره کرد.
از مزایا و معایب استفاده از رنگ آکریلیک نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مزایای استفاده از رنگ اکریلیک را میتوان به داشتن تمام خواص مثبت رنگ روغنی به همراه نداشتن بوی زننده و حلالیت در آب دانشت و معایب آن را نیز عدم درخشندگی کافی ( به میزان رنگ روغنی ) اشاره کرد.
در ادامه به شما از مزایا و معایب رنگ رولکس خواهیم گفت:
از مزایای استفاده از رنگ رولکس می توان به داشتن دانه های نرم و لطیف تر اشاره کرد و از معایب استفاده از آن میتوان به این مورد اشاره کرد که در صورتی که پس از رنگ آمیزی ساختمان با این رنگ مایل به استفاده از رنگ دیگری در منزل خود بودید ابتدا باید با این رنگ را از روی دیوار های خود به طور کامل برداشته و سپس رنگ جدید را استفاده نمایید.
از دیگر رنگ ها میتوان به مزایا و معایب استفاده از رنگ مولتی کالر اشاره کرد:
مزایای استفاده از رنگ مولتی کالر را می توان به تزئینی بودن آن ، مورد استفاده تنها به عنوان رنگ نهایی بودن آن ، قابلیت شست و شوی نسبی و مقاومت در جذب گرد و خاک اشاره کرد. همچنین از معایب آن نیز می توان نیاز به تجدید پذیر بودن آن پس از چند سال اشاره کرد.

house-painting-photo-gallery-700

دیدگاهتان را بنویسید