فهرست بستن

اكريليك براق سيليکونی مخصوص نما

اكريليك براق سيليکونی مخصوص نما

اين پوشش بر پايه رزينهای اكريليك و سيليکون امولشن بوده ضمن اینکه دارا ی قدرت پوشش بالا و مقاومت فوق العاده در نمای ساختمان نسبت به شرايط جوی مختلف آب وهوای ایران تولید شده است و با ايجاد سطحی زيبا و بادوام با ويژگی آب گريزی و غبار گريزی از سطح ،سطوح ساختمانی را به مدت طولانی محافظت نمايد.

آماده سازی سطح
سطح مورد نظر می بايست تميز ، خشك و عاری از هرگونه آلودگی (بدون چربی و…) باشد. درصورت وجود رنگهای كهنه،پوسته و ورآمده ابتدا سطح را سمباده زده ورنگهای پوسته شده را از روی سطح زدوده و از پوسته نکردن مابقی رنگ مطمئن شويد .

روش اعمال
۱- يك لايه از پرايمر اكريليك را برروی سطح مورد نظر اجرا نماييد.
۲- در صورت نياز سطح را بتونه بزنيد.
۳- رنگ فوق را با مقدار مناسب آب رقيق كرده و آن را برروی سطح اجرا نماييد.

کاربرد:
اين محصول با چسبنده گی بالا جهت رنگ آميزی كليه سطوح داخل و نمای ساختمان اعم از سطوح گچی و سيمانی و بتنی و…… پنلهای گچی و سیمانی( کناف ( قابل استفاده می باشد.

اطلاعات فنی:
۱- پوشش تئوری این رنگ ۸الی ۱۰متر مربع بر لیتر می باشد.
۲- خشك شدن سطحی حداکثر یک ساعت
۳- خشك شدن عمقی حداکثر ۳ ساعت
۴- زمان اجرای لايه دوم حداقل ۲ساعت
نا گفته نماند که مدت زمان خشك شدن محصول بستگی به دما و رطوبت محيط دارد

رنگ نما

تجهیزات مورد استفاده
این رنگ قابل استفاده با قلم مو، غلطك ، اسپری بدون هوا با دستگاه ایرلس، اسپری با هوا اجرا می گردد.

شرایط محیطی
اين محصول را می توان در دمای ۱۰الی ۳۵ درجه سانتی گراد روی سطح خشك) چون این رنگ برپایه آب بوده بنابراین زیرکار باید خشک باشد تا آب موجود تبخیر شود)اجرا كرد.

اگرچه در نظر عموم ، پوشش نمای ساختمان نمایانگر زیبایی و رخساره سازه محسوب میشود لیکن تعیین نوع و میزان کیفیت مطلوب آن میتواند در پایداری و عمر سازه تاثیرگذار و از تخریب های دراز مدت بر اثر نزولات جوی ، انرژی خورشید و دیگر عوامل مخرب جلوگیری نماید .

در صورت استفاده از رنگ نما در نمای بیرونی ساختمان می بایست ( رنگ نما ) دارای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی محیط بیرون باشد.

در رنگ آمیزی نمای بیرون ساختمان باید به مطلب بالا توجه شود . اجرای رنگ نما با رعایت اصول پایداری رنگ انجام شود. که ازجمله اصول مهم آن اجرای پرایمر رنگ نما می باشد. معمولا نحوه اجرای رنگ نما از طرف کارخانجات سازنده رنگ نمای ساختمان به اجرا کنندگان ارائه می شود. اجرای صحیح توسط پیمانکار رنگ نما ( اجرا ء کننده رنگ نما ) یکی مهم ترین عوامل پایداری ومقاومت رنگ نما می باشد.

درحال حاضر رنگ نما ی آکرولیک ( اجرای رنگ نما پایه آب یا سیلیکونی) مقاوم در شرایط آب و هوای مختلف بیشتر مورد توجه قرار می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید