فهرست بستن

نکاتی برای نگهداری کنیتکس

نکاتی برای نگهداری کنیتکس

در نقاشی ساختمان به این صورت است که حلب ها و سطل های محتوی کنیتکس روغنی را زیر مستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید. چون در این حالت حلال های موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظرف بحالت خمیر خیلی سفت و غیر قابل مصرف در می آید.

نکات مهم نگهداری کنیتکس
برای نگهداری کنیتکس و هنگام اجرای کنیتکس مواد رنگی دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در صورت‌ تماس با چشم با آب فراوان شستشو داده شود. در هنگام اسپری از استنشاق گرد رنگ خودداری گردد.‌ وسایل رنگ‌امیزی پس از کار با آب شستشو شود. از یخ‌زدگی رنگ و نگهداری در آن در دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خودداری شود.

ترکیب مواد این محصول و همچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است. زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد. حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد.

موارد نگهداری کنیتکس
از قرار دادن ظروف محتوی کنـیتکس روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خودداری شود. قبل از اجرای کنیـتکس روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی چنانچه سطح مورد نظر هر گونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف شود. همچنین توصیه می گردد قبل از اجرای کنیتکس روغنی بر روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاک سازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید