فهرست بستن

رنگ کنیتکس

نقاشی ساختمان با کار درجه یک شبانه روزی

 

 

رنگ کنیتکس

کنینتکس بر سه نوع می باشد: 1- کنیتکس روغنی 2-کنیتکس پلاستیک 3- کنیتکس اکرولیک هر یک از نوع کنیتکس ها بر سه نوع (ریز دانه- متوسط – و دانه درشت) تقسیم میشوند

1- کنیتکس روغنی :

این نوع کنیتکس هم برای داخل ساختمان و هم برای بیرون ساختمان مورد استفاده می باشد و مهمترین مزیت آن آب گریز بودن آن می باشد و مهمترین معایب آن علاوه بر گرانی بنزین و بوی نا مطبوع و دیرخشک شدن آن اینست چون با بنزین حل و رقیق می شود تا کاملا خشک نشده باشد با کوچکترین جرقه ای حتی با زدن گلید برق شعله ور شده و در محیط های سر بسته خسارات جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.
2-کنیتکس پلاستیک :

این نوع کنیتکس برای داخل ساختمان و جای که در معرض آب نباشد مورد استفاده قرار می گیرد مهمترین مزیت آن عدم وجود بوی نامطبوع و عدم اشتعال و خشک شدن سریع و حل و رقیق شدن با آب می باشد و مهمترین معایب ان آب گریز نبودن آن می باشد به این صورت که اگر در معرض آب قرار بگیرد رطوبت آب را در خود جذب نموده و کم کم حالت چسبندگی خود را از دست می دهد.
3-کنیتکس اکرولیک :

این نوع کنیتکس هم برای داخل و هم برای خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد مهمترین مزیت این نوع کنیتکس آب گریز بودن خشک شدن سریع عدم وجود بوع نامطبوع و عدم اشتعال می باشد. باید توجه داشت که کنیتکس را به کمک مخزنهای پمپ باد و قیفهای مخصوص به دیوار یا سقف می پاشند. برای اینکه دانه های کنیتکس به اطراف (در و پنچره و چمن یا کف …….) پاشیده نشود آنها را تا 15 متری محل کار با مشنباه و…می پوشانند.

adverimg-house-painter-naghashi-sakhteman-hero-44

دیدگاهتان را بنویسید