فهرست بستن

نحوه ساخت سیلر کیلر

khani-house-painting-naghashi-sakhteman6

نحوه ساخت سیلر کیلر
(سیلر و کیلر )اجرای طرحهای جدیدو مدل های گوناگون.

سیلر:بعداز خشک شدن سیلر جذب رنگ بر روی ان بسیار کم میشود وباعث سختی کار نهایی میشود اما بااستفاده از تینر روغنی ان را رقیق میکنیم و ب وسیله قلم پاچیده میشودسیلر به رنگ کرم و شفاف است و قبل از رنگ نهایی ومورد استفاده قرار میگیرد.
کیلر:سیلر همراه با کیلر مورد استفاده قرار میگیرد ودر تینر روغنی رقیق میشود کیلر به دو دسته تقسیم میشود کیلر مات و کیلر براق
پلی استر:پلی استر در برابر رطوبت حرارت اسیدهای گوناگون مقاوم است وبا حل شدن در تینر روغنی بسیار قوی میشود.پلی استر هم به دو دسته تقسیم میشود(نیم پلی استر و پلی استر).

(نیم پلی استر ):این نوع رنگها احتیاجی به پولیش ندارند ودر بازار به دودسته براق و مات عرضه میشوند.جز ماده اصلی (روغن های کوتاه و رزین واوره فرمالید )میباشد.
(پلی استر):در مورد چوب هایی که سطح شیرابه دارند انجام پلی استر بر روی انها بسیار دشوار است زیرا این نوع چوبها به راحتی خشک نمیشوند و لاک را نمیپذیرند.پلی استر از یک جز بسیاررسخت کننده تشکیل شده و هیچ ماده تبخیر کننده ای ندارد.
(روغن جلا):رنگ روغن جلا به تنهایی مورد استفاده قرار میگیرد میتوان ان را همراه با سیلر کیلر الکل به عنوان براق کننده استفاده کرد.

هدف ما جلب رضایت شماست.

khani-house-painting-naghashi-sakhteman6

دیدگاهتان را بنویسید