فهرست بستن

نقاشی ساختمان کنیتکس نقاشی ساختمان

(نقاشی ساختمان) 09125757086 رنگ ساختمانی سحر و هاویلوکس

نقاشی ساختمان کنیتکس نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

کنیتکس چیست ؟

ترکیبی است از مواد شیمیایی، پرلیت، میک، پنبه نسوز، مواد رنگی با  ثبات با رزینهای سنتیک  عجین می شود.

کنیتکس اکرولیک:

کنیتکس های اکرلیک روغنی سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول بر پایه آب(Water Base) و حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب به عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. کنیتکس های اکرلیک بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. کنیتکس های اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات کنیتکس های روغنی می باشند.اين محصول بر پايه رزيه هاي اكريليك پايه آب بوده و در ساخت آن از پوشش دهنده هاي آلي و معدني مقاوم در برابر نور خورشيد و اشعه ماورا بنفش و شرايط جوي معتدل استفاده شده است. اين رنگ داراي پوشش عالي و خواص فيزيكي و مكانيكي بالا بوده و چسبندگي بالايي بر روي سطوح سيماني و بتوني و قليايي مي باشد. اين رنگ كاملاً سازگار با محيط زيست مي باشد.

دانه بندی کنیتکس :

  کنیتکس های اکرلیک روغنی در سه دانه بندی پلی تکس ( 04نرم )، ریز (منظم 05)، (متوسط06 ) عرضه می گرد د.

بخش تزئینات ساختمان ، شرکت آدا  با اکیپ های تخصصی در رنگ آمیزی ساختمانی وصنعتی و  آمادگی خود را جهت ، نقاشی ساختمان ،بلکا ، پتینه ، کنیتکس ، مولتی کالر، اپوکسی یا پلی ارتان ، رنگ های دکوراتیو ، رنگ های آنتی باکتریال ، ، و آماده عقد قرار داد با ادارات و سازمانها و مراکز تجاری و اداری جهترنگ آمیزی اپوکسی می باشد.

آماده سازي سطوح :

سطح مورد نظر مي بايست كاملاً خشك و عاري از گرد و خاك ، روغن ، ذرات نمكي و ساير آلوده كننده هاي سطح باشد. پيش از استفاده از رنگ توصيه مي گردد جهت جلوگيري از پوسته شدن رنگ حتماً از پرايمر آكريليك مخصوص استفاده شود(نقاشی ساختمان درتهران )09125757086آگهی رایگان نقاشی ساختمانآموزش نقاشی ساختمان: آموزش نقاشی در و پنجرهآشنایی با ده نکته برای رنگ زدن خانه

دیدگاهتان را بنویسید