فهرست بستن

رنگ پلاستیک چیست ؟حلال اب

رنگ پلاستیک چیست ؟

یکی از پرمصرف ترین رنگ های ساختمانی گروه رنگ های پلاستیک (امولسیون) می باشد. ماده اصلی این رنگ لاتکس می باشد ودر دو نوع تمام پلاستیک و نیم پلاستیک عرضه می شود.

نوع تمام پلاستیک به ادعای کارخانجات رنگ سازی قابل شستشو میباشد ولی تجربه نشان داده که این ادعا صرفا تبلیغاتی است و کلا رنگ های حلال آب قابللیت شستشو 100% را ندارند و کارفرمایانی که مایل به شستشوی منزل خود هستند تنها به رنگ های روغنی می توانند اطمینان کنند.

ترکیب رنگ در نقاشی ساختمان :نقاشی ساختمان

برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در نقاشی ساختمان ابتدا باید با نحوه ی ترکیب رنگ های ساختمانی آشنا بود ،آشنایی با ترکیب رنگ ها به نقاش ساختمان کمک می کند تا کارش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. درست است که انتخاب رنگ نقاشی ساختمان را خود مشتری بر اساس سلیقه ی شخصی و با توجه به روحیات و تناسب تفاوت های فردی ارائه می دهد ولی نقاش ساختمان باید با نحوه ی ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد کند که در آخر کار رنگ مورد علاقه ی شخص به چه صورت در خواهد آمد تا مشتری در صورت تمایل آن رنگ را انتخاب کند.ترکیب رنگ ها با یکدیگر طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود می آورد که البته در ترکیب رنگ ها برای نقاشی ساختمان ، با توجه به اندازه ی که برای هر رنگ انتخاب می شود ،می توان طیف رنگ های بیشتری را ایجاد کرد.
photo 2017-06-27 09-44-47

دیدگاهتان را بنویسید