فهرست بستن

ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهنضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهن

 

ضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهنضدزنگ آلکیدی بر پایه اکسید آهن

● ضدزنگ آلكیدی بر پایه اكسیدآهن هاویلوكس برپایه رزین‌‌های آلكیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، كاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان محافظت‌كننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی كاربرد دارد.

شـرح محصول :          

● معرفی و کاربرد: ضدزنگ آلكیدی بر پایه اكسیدآهن هاویلوكس برپایه رزین‌‌های آلكیدی بهبود یافته ساخته شده و دارای مقاومت بسیار خوب نسبت به خوردگی، انعطاف‌پذیری خوب، كاربری آسان و دوام فوق‌العاده می‌باشد. این محصول بعنوان محافظت‌كننده سطوح فلزی در مقابل زنگ‌زدگی و آستر رنگ در  محیط‌های شهری و نیمه صنعتی كاربرد دارد.

● ویژگی‌های شیمیایی و فیزیكی:

پایه رزینی:
 
آلكید بهبود یافته
 

فام:
 
اخرایی
 

براقیت:
 
مات
 

وزن مخصوص (گرم بر سانتیمتر مكعب):
 
05/0  ±  55/1
 

درصد جامد وزنی:
 
2 ± 80
 

درصد جامد حجمی:
 
2 ± 63
 

ضخامت فیلم خشك (میكرون):
 
10 ± 60
 

پوشش تئوریك (مترمربع بر لیتر):
 
10
 

● آماده‌سازی سطوح: برای حصول اطمینان از دوام و چسبندگی خوب رنگ به سطح لازم است سطح مورد رنگ‌آمیزی بدون عیب، خشک، تمیز و عاری از ذرات خارجی باشد.

● نحوه استفاده: قبل از مصرف با مقدار متناسبی تینر روغنی استاندارد (ترجیحا تینر T-731 هاویلوكس) رقیق گردیده و كاملا مخلوط و یكنواخت گردد.

● دمای کاربرد: دمای مناسب محیط و سطح برای اعمال، 4۵ ـ 5 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌باشد. از اعمال رنگ روی سطوح داغ یا سطوح یخ‌زده، و نیز هنگام بارندگی، و رطوبت بسیار زیاد خودداری شود.

● زمان خشک شدن: در دمای 20 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 55% ، خشك شدن سطحی حدود 90 دقیقه و خشك شدن عمقی حدود 24 ساعت.

● بسته بندی: ظروف فلزی یك كیلویی، یك گالنی و سایر طبق سفارش .

● نگهداری: محیط سرپوشیده خشك و خنك (35 ـ 5 درجه سانتیگراد)، دور از تابش خورشید، و دارای تهویه مناسب نگهداری گردد. توصیه می‌شود این محصول ظرف 18 ماه از تاریخ تولید مصرف شود.

 توجه: از دسترس اطفال دور نگهداشته شود. هنگام اعمال در فضای بسته از تهویه مناسب استفاده شود. از شعله دور نگهدارید.

دیدگاهتان را بنویسید