فهرست بستن

درباره رنگ

house-painting-photo-gallery-600

مقدمه :

به طور کلی رنگ ها و رنگ های معماری به ویژه از تأثیر زیادی در تمام زمینه های زندگی است. و از زمان بسیار قدیم و رنگهای منعکس کننده فرهنگ متحده.. و اندازه گیری پیشرفت واقعی علمی و فناوری از این کشورها است… Valdhanat است حمل تمدن نسل های پی در پی ، علمی و هنری توسط میراث ، می گویند ، رنگ ، با ارزش باستانی Vallohat Anakouchet در معابد و بهترین اثبات آن.

تاریخچه رنگ :

کاوش چین از حدود 2000 سال قبل از میلاد ، رنگ شفاف (پوشش) با استفاده از صمغ (مایع از گلدان گیاه) شیری از درختان پوشش به عنوان یک موضوع ، به عنوان رنگ های تعریف شده از حدود 1500 سال قبل از میلاد ، زمانی که مصریان باستان توسعه علم رنگ آمیزی آن و سپس از حیوانات چاق بوده تشکیل شده است مواد ، رنگ ، فلز و کربن سیاه و سفید ، و از حدود 1000 سال قبل از میلاد ، مصریان کشف لاک الکل زدن بهاز رزین های طبیعی و موم ، و در قرن شانزدهم رفت صنایع و ساخت رنگها از چین به اروپا و بعد از آن با استفاده از روغنهای گیاهی و رزین از درختان به عنوان موضوع مواد و هنوز هم محصولات گیاهی توسعه یافته بیشتر مواد به عنوان مواد اولیه برای این صنعت و با آغاز قرن نوزدهم تکامل صنعت استفاده می شود رنگ های گسترده و سریع به دلیل استفاده از بسیاری از این ترکیباتپتروشیمی موضوع متوسط \u200b\u200bو نهایی به عنوان نرخ مواد می رسد 80 ٪ ، مانند نیترات سلولز ، رزین فنل و رزین های مصنوعی ، آلکیدی ، و دیگران است.

تعریف رنگ :

رنگ کسانی هستند که کت آخرین لایه یا سطوح پوشش داده شده (دیوارها ، سقف ، کف ، چوب ، مواد معدنی) برای دادن شخصیت خاص تزئینی و زیبا و دل انگیز در ساختمان ها و گاهی اوقات برای محافظت از سطوح را از آسیب در زمان های دیگر.

مبانی نقاشی :

متشکل از پودر (رنگدانه) در داخل یک ماده واسطه مایعی به نام گیر (خودرو) و زمانی که به یک سطح رنگ تبدیل به یه ضربه محکم و ناگهانی بسیار نازک جامد کمک از یکی از روش های زیر اطلاق گردد :

1 — اکسید : عامل یک لایه جامد رنگ پورتسموث است اتمسفر با اکسیژن است.
2 — تبخیر : لایه کار Iermblastic.
3 — حرارت دادن : کار لایه از Altyrmosting.
4 — تغییرات شیمیایی : انسجام بین کار و مواد به یکدیگر و در نتیجه یک لایه نازک از سطح جامد می باشد.

پایه اجزای رنگ :

هر رنگ شامل چند اجزای ضروری عبارتند از :

1 — ماده انجمن (کلاسور) : اف مایع اصلی باشد Mswolaan دانلود تمام اجزای رنگ دیگر است ، و مقاله انجمن با نوع رنگ تعیین می کند ، که آیا رنگ آبی یا روغنی یا Selelose یا الکل ، و متوقف کردن مقدار رنگ بر روی ارزش مقاله انجمن ، و همچنین توقف کیفیت در کیفیت مواد و توانایی خود را برای حل اجزای مختلف.
2 — قوانین اساسی : در نظر گرفته شده و به پودر ، متشکل از رنگ و ماده است که با تحمل قدرت اولیه رنگ.
3 — اکسیدهای رنگی : آنهایی که داده می شود به رنگ مورد نظر رنگ و ممکن است اکسید از یک رنگ یا دو رنگ یا بیشتر ، ارائه یکدستی و عدم وجود واکنش های شیمیایی تحت تاثیر رنگ.
4 — افزودنیهای فایرفاکس کمک کند : بهبود و تثبیت کننده است و خشک کن و در واقع از اهمیت پارامونت در صنایع و ساخت رنگها و انواع عبارتند از :

• مواد برای جلوگیری از رسوب.
• مواد برای جلوگیری از تشکیل پوسته.
• مواد خشک.
مواد • برای افزایش نقدینگی و عملیاتی (مواد رقیق).
• مواد را براق.
مواد • درخشش Lutfi.
• روش برای انعطاف پذیری افزایش یافته است.
• مواد برای رنگ نصب شده است.
• مواد برای افزایش استحکام.
مواد • افزایش مقاومت در برابر آب است.
مواد • برای افزایش مقاومت در برابر حرارت.
• مواد مقاوم در برابر باکتری ها و انگل ها.
• افزایش مقاومت در برابر مواد فولاد ، ظروف حلبی بود.

مقعد در جزئیات این اجزاء :

کلاسور : مواد چسبنده از اجزای مهم ترین رنگ ها و پوشش از انواع آن را به عنوان مسئول حمل اجزای اصلی رنگ می باشد و همچنین مسئول سطح خمیر رنگ ، و با کیفیت از ابزار حذف انجمن با کیفیت رنگ مشخص می شود.
و انجمن مقاله انواع مختلفی از موقعیتی که در آن بالا با هر دو مایع یا جامد یا پودر.
و مواد چسبنده یا عکس العمل های شیمیایی در طول خشکسالی رخ می دهد ، مانند آنچه در حال وقوع است در تولید انواع رزین آلکیدی و اپوکسی و پلی کربنات Rithan کند و یا با واکنش های شیمیایی رخ می دهد که در آن خشک است در اسرع وقت حلال نوسانات مانند رزین های طبیعی مانند سلولز و اکریلیک.

و مواد چسبنده به دو قسمت تقسیم می شود :

1 — صنعتی رزین : خشک است که توسط واکنش های شیمیایی.
2 — رزین های طبیعی : که حلال Pttair خشک شود.

رزین های صنعتی :

1 — مواد صنعتی انجمن رزین آلکیدی (رزین alked) : رزین های معروف ترین باستانی که بسیار کارآمد در صنایع و ساخت رنگها و لاک و رنگهای روشن و براق و نیمه خاموش و با استفاده از رنگ ساخته شده از رزین ثابت ، رنگ در رنگ خانگی و صنعتی آلکیدی.

1 — انواع رزین های الکیدی عبارتند از :

1. رزین بلند روغن روغن بیش از 60 درصد و در Alolevanip حلال حل می شود.
2. رزین نرخ نفت به طور متوسط \u200b\u200bاز نفت از 45 ٪ تا 60 ٪ و در هیدروکربن ها حل می شود.
3. رزین نفت کوتاه که در آن نسبت نفت از 25 ٪ تا 40 ٪ و حل در حلالهای آروماتیک.
4. بی رنگ رزین و روغن است آزاد از روغن ، و در محلول الکل.
و طولانی روغن نسبت رزین خشک بالاتر از نفت به طور متوسط \u200b\u200bو تا زمانی که به خوبی به عنوان روغن مخلوط با روغن رزین باید جوشانده و در نرخ نفت بالاتر از متوسط \u200b\u200bو غیره.

2 — صنعتی اپوکسی رزین (رزین های اپوکسی) :

رزین اپوکسی در سال 1936 ظاهر شد و با ویژگی های مشخص می شود به خصوص خوب در این زمینه از مهندسین سازه و لمس است که تمام.
و تصاویری که تا به اپوکسی عبارتند از :

• یکی از اجزای ، مانند رنگ به طور منظم.
قطعات • happing است و ب هستند و مواد مایع اسکلروزان (سفت کننده).
• رزین ، جامد (پودر) در رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده.
از مهم ترین ویژگی های اپوکسی و از مقاومت خود را به فرسایش در اثر هوا و فرسایش شیمیایی ، و سایر موارد که ذکر خواهد شد.

3 — Rithan رزین پلی اورتان صنعتی :

• یکی از قویترین و بهترین مواد چسبنده می دهد که چسبندگی بسیار بالا و همچنین مقاومت در برابر مواد شیمیایی ، اصطکاک و ضربه و رطوبت.
• استفاده از Aldhanatalmsnap از رزین پلی کربنات Rithan در رنگهای داخل و خارج ساختمان و چوب.
• وارد شدن به یک رزین پلی کربنات در ساخت جلا Rithan با خواص محافظت عالی از مواد شیمیایی و اصطکاک.
• از این رنگ ها وجود دارند ، جلا ، ترکیبات با بسته و یا همان مواد منفجره با دو عنوان در اپوکسی.

دیگر انواع رزین های صنعتی — 4 :

انواع دیگری از رزین های مانند رزین ، سیلیکون ، است که با تحمل درجه بالای حرارت تا 600 درجه سانتیگراد مشخص است و مقاومت بسیار خوبی در آب وجود دارد ، و یکی دیگر از نوع رزین ، پلی استر در جلا با کارایی بالا استفاده می شود وجود دارد ، نیز وجود دارد فنل رزین مناسب برای مخازن آب و قوطی غذا برای مقاومت مواد ، سلاح های بیولوژیکی و مقاومت خود را به آب است.

رزین های طبیعی :

آیا اتفاق می افتد به هر یک از این رزین نیست ، واکنش های شیمیایی در دوران خشکسالی ، ولی رخ می دهد تنها volatilisation حلال ها ، رزین ها خشکسالی های صنعتی از طریق واکنشهای شیمیایی و رزین های طبیعی ، از جمله آنچه که از منشاء گیاهی و چه با منشاء حیوانی.
رزین رزین دام منشاء شکست مفتضحانه خوردن یا دادن (Aljmlak) است ، که توسط Allak حشرات در هند ، و رزین های طبیعی از منشاء گیاهی تولید شده و آنها مختلف ، از جمله رزین کلوفون (Alrosen) و رزین copal ، و انواع معمول نیز Sulailozac و نیز اتفاق می افتد نیست هر گونه واکنش های شیمیایی در طول خشکسالی ، اما او در پرواز است حلال باشد.

 

house-painting-photo-gallery-600

دیدگاهتان را بنویسید