فهرست بستن

نقاشی ساختمان با قلم مو

نقاشی ساختمان با قلم مو
 

امروزه پیش نیاز هرگونه طراحی و  ایجاد تغییر در دکوراسیون ، نقاشی ساختمان است بطوریکه تمامی موارد تزئیناتی که در مراحل بعد انجام میشود بر روی بستر نقاشی ساختمان ایجاد می شوند . بنابراین اینکه این کار یعنی نقاشی ساختمان بسیار تمیز و حرفه ای انجام شود بسیار مهم است. در ادامه توضیحاتی در این باره میدهیم که شما را با روند و ساز و کار نقاشی ساختمان آشنا می سازد.

در هر تخصصی نیاز به یکسری ابزار مورد نیاز و ابزار ویژه آن مهارت داریم . به عنوان مثال برای همین نقاشی ابزار های متفاوتی وجود دارد که استفاده از آنها بستگی به محل استفاده دارد. .قلم مو ،  غلطک و پیستوله از ابزار آلات نقاشی به حساب می آیند که در ایران رایج ترین آن قلم است و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.
مزایا و معایب قلم مو:

قلم موها از لحاظ جنس ، اندازه، ضخامت، نوع تار موها، به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام بسته به شرایطی که دارند در موارد خاص خودشان استفاده می شوند. بنابراین باید برای انتخاب نوع قلم مو به نوع رنگی که انتخاب کرده ایم توجه کنیم چون برای هر نوع رنگ ، باید قلم مویی متناسب با شرایط آن رنگ را انتخاب کنیم.این یعنی اینکه نمیتوان از قلم موی رنگ روغن برای رنگ پلاستیک استفاده کرد یا برای جاهایی که محدوده رنگ آمیزی وسیع است از قلم موی باریک استفاده کرد. یکی از معایب قلم مو این است که کاربر باید مهارت استفاده از آن را داشته باشد . به علت تارهای باریک قلم مو و اینکه ممکن است این تارها در هنگام نقاشی رگه هایی را بر روی دیوار ایجاد کند که ظاهر نامناسبی را برای نقاشی در پی خواهد داشت، حتما فرد نقاش باید مهارت استفاده از این ابزار را داشته باشد.

شماره تماس:09125757086

دیدگاهتان را بنویسید