فهرست بستن

نقاشی رنگ سقف کناف

نقاشی ساختمان با نقاش

نقاشی رنگ سقف کناف  

 بامدیریت خانی  

 

09125757086      

02144215849  

02188585198  

 

امروز با توجه به قابلیتهای منحصر بفردی که نسبت به گچ و سایر مصالح ساختمانی داردکاربردهای فراونی در ساختمان و سازهای امروزی در کشورمان دارد و علی الخصوص در ساختمانهایی با طبقات زیاد مثلبیمارستانها و .. هم بخاطر سبک بودن و هم بخاطر سرعت بالا در اجرا زیاد مورد توجه مهندسان و ساختمان سازانقرار می گیرد.اما نقاشی کناف همیشه بین تحویلگیران کار ( مهندسان و صاحبان ساختمان ) با نقاشان ساختمان و کناف کاران اختلاف ومشکلاتی زیادی را به همراه داشته است. با توجه به اینکه بیشتر همکاران نقاش در این زمینه مورد ظلم واقع شدن ، برآن شدم که در این مطلب بصورت منظقی به اینموضوع نگاه کنم شاید دید مهندسان عزیز ساختمان نسبت به این موضوع منطقی تر و بهتر شود.  

 

adverimg-house-painter-naghashi-sakhteman-hero-24
نقاشی کناف سقف : مشکلاترنگ آمیزی و نقاشی ساختمان حال چه دیوار و چه سقف جون جزو کارهای نهایی یک ساختمان محسوب می شودیعنی رنگ کردن ساختمان در واقع اخرین مرحله از مراحل تزیینات ساختمان می باشدکه کار نهایی را به تصویر خواهد کشید و تاثیر زیادی بر ریبایی محیط درون و بیرون ساختمان خواهد داشت . کناف ها دارای شیارهایی هستند که اصطلاح لب به لب می شوند  و در سقف با پیچ به سطح کار چسبانده می شوند. این شیارها با تیپ کناف که نواری است پهن و چسبنده لای بین دو شیار قرار می گیردو سپس با بتونه ماستیک کناف ، که مخصوص درزگیری شیار کنافهاست روی آن کشیده می شودو سپس با بتونه ماستیک کناف سطح آن اصطلاحا  برای صاف شدن بهتر کشیده می شود. و در نهایت رنگ امیزی میشود.
اما مشکل اینجاست که در 99 درصد بخصوص در مساحت زیاد پس از رنگ امیزی ، این شیارها در سقف صاف دیده نمی شوندکه همه تقصیرها گردن نقاش ساختمان می افتد.که البته کاملا غیر منطقی است .مگر آن که خود نقاش همه مراحل کار را انجام داده باشداز کناف گزاری تا بتونه و رنگ امیزی که معمولا این امر هم امکانش نیست…..در واقع یک کار بی عیب زمانی حادث میشود که کار از ابتدا بدون عیب و ایراد انجام شود.اگر کنافها در یک سطح نباشند شما شاهد شکم و موجهای زیادی در پایان خوهید بود و جوناین شکم ها در مرحله رنگ امیزی کامل بجشم می ایند و در مراحل نصب نصابها زیاد عیان نیستندمهندسان ناظران هم زحمت تراز زدن و تحویل گرفتن کار را به خود نمی دهند(بالا رفتن به ارتفاع) در مراحل بعدی هم هرجقدر کار شود باز هم کار شیک حاصل نمی شود.نقاشی کناف ، نقاشی کناف سقف

دیدگاهتان را بنویسید