فهرست بستن

مواد موجود در بلكا و ساختار بلكا درنقاشی ساختمان:

house-painting-photo-gallery-600

درنقاشی س
مواد موجود در بلكا و ساختار بلكا :
مخلوطي از پنبه سلولز در رشته هاي الياف و رزين سلولزي با انواع متنوعي از افزودنيهاي تزئيني و آب بسته و ساختار بلكا به نوع طرح نرم، دانه دار و رشته دار مي باشد.

پوشش :
هركيلو حداقل 3 متر را پوشش می دهد.
 

توضيح :
بلكا به دليل داشتن رطوبت در حين اجراء، مي بايست كليه سطوحي كه در مقابل آب از خود رفلكس نشان ميدهند را قبلاً توسط رنگ روغني براق و تترونيوم رزين پوشش داد و ميزان مصرف وغلظت رنگ روغن ويا تترونيوم رزين، بستگي به فرسودگي و قطر فلز يا سطح زيركار دارد.

نحوه اجرا :
براي اين كه بلكا  خواص و مزاياي خود رادر حد ماكزيمم داشته باشد لازم است ضخامت مناسب را داشته باشيم براي اين منظور بايد در هر متر مربع  280گرم بلكا ( خشك ) به ضخامت 1/5mm  ـ 0/5mm  اجرا شود.

بلكا روي سطوح رنگ روغني ـ رنگ پلاستيك ـ سيمان سياه ـ سيمان سفيد ـ گچ و خاك و … اجرا ميشود.
براي كاركردن سطوحي كه ازرنگ پلاستيك استفاده شده  بايدقبل از شروع كار روي سطح را با محلول روغن اليف و (حلال: تينر يا نفت) بپوشانيم و پس از خشك شدن كامل شروع به اجراي بلكا نماييم. اگر در محلي دود سيگار ( نيكوتين ) و يا دوده زياد باشد براي بالا بردن چسبندگي بهتر است آن قسمت از سطح قبل از اجرا شستشو شو.

زمان خشك شدن :
بسته به نوع كار و رطوبت محيط متفاوت ميباشد براي زير كار گچ و خاك 24ساعت خشك مي شود. و براي بقيه بين24 تا72 ساعت زمان طول ميكشد تا خشك شود.

 

house-painting-photo-gallery-600

دیدگاهتان را بنویسید