فهرست بستن

قابلیت های مولتی کالر:

ye-chizi

قابلیت های مولتی کالر:
رنگ‌های مولتی‌کالر دارای ویژگی‌هایی خاص هستند که این رنگ را از رنگ‌های دیگر متمایز کرده و به آن اولویت داده است.

فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص ، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک ، مدرن و دارای تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه فیلم نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ ، سیمان ، بتون ، آهن ، آلومینیوم ، چوب ، رنگ ، سنگ ، شیشه ، کاشی ، پلاستیک ، رنگ روغن ، کنتیکس و ….است.

مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) : که در نهایت هزینه های تمیز کاری و نگهداری را کاهش داده و کاملا بهداشتی می باشد.

قابلیت شستشو با انواع شوینده ها:در صورت آسیب دیده گی به سادگی و با بهترین وجه ممکن قابل ترمیم است.

عدم نیاز به هر گون حلال:رنگهای مولتی کالر بر خلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ گونه حلالی ندارد. لذا در حین ایجاد بو نامطبوع نمی کند و در مکانهای که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد نظیر منازل مسکونی مراکز درمانی مراکز آموزشی هتل ها و غیره … به راحتی قابل اجرا می باشد.

عدم پوسته شدن رنگ پریدگی و زرد شدن:رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی با دوام استثنایی در مقابل رنگ پریدگی پوسته شدن زرد شدن خراشیدگی و از بین رفتن لایه رنگ رویه سطح بسیار مقاوم است

 قابلیت تنفس : رنگهای مولتی کالر پارس به دلیل داشتن تنفس در مقابل رطوبت مقاوم هستند و تحت تاثیر رطوبت پوسته نمی شوند.

ضد باکتری ضد ترک مقاوم در برابر آتشye-chizi

دیدگاهتان را بنویسید