فهرست بستن

طریقه اجرای رنگ اکریلیک :

house-painting-photo-gallery-1000

 

طریقه اجرای رنگ اکریلیک :

 رنگ حلال آب اکریلیکحتما باید بوسیله غلطک اجراشود و در صورت اجرا با قلم ،مجبور به اضافه کردن آب بیش از مقدار استاندارد به رنگ میباشید(تا جای  قلم نیندازد) و این کار کیفیت اجرا را پائین می آورد.
حداکثر مقدار مجار افزودن آب به این نوع رنگ 25% است و باید به مقدار زیاد میکس شود. با تمام مزایائی که این نوع رنگ دارد ولی استقبال از آن و سفارش اجرای رنگ اکریلیک  نسبت به رنگ روغنی نسبتا کم می باشد.
علت استقبال خیلی کمتررنگ اکریلیک  نسبت به رنگ روغنی قابلیت شستشوی 100% رنگ روغنی است. به رغم ادعای سازندگان این نوع رنگ : تجربه اجراکننده کان  ثابت می کند که این رنگ اکریلیک در مقابل آب بسیار مقاوم است ولی قابلیت شستشوی این رنگ نسبت به رنگ روغنی درسطح پایین تری قرار دارد، نمیتوان از این رنگ توقع مقاومت در مقابل آب مثل رنگ روغنی را داشت..  ونیز یکی ازمعایب رنگ اکریلیک این است که اگر مبلمان یا لوازم منزل به تماس پیدا کند به آن چسبیده ورنگ کنده می شود. شاید در کشورهای اروپائی و آمریکا معایب رنگ اکریلیک برطرف شده قابلیت شستشوی 100% در این نوع رنگ مشاهده شود ولی در تولیدات  ایرانی  چنین موردی مشاهده نمیشود . وپوشش دهی رنگ اکریلیک  نسبت به روغنی کمتر می باشد. تجربه نشان می دهد ،مارک کاپارول که توسط یک شرکت ایرانی و تحت لیسانس کاپارول آلمان ساخته می شود نسبت به دیکر مارک ها بهتر است.

با بهترين کيفيت وبا ضمانت با سابقه اجرای بيش از صدها هزار  متر مربع کار اجرای موفق در سراسر ايران آماده دریافت سفارشات شماست.
نقاشی ساختمان شرکت آدا مجری انواع رنگهای بروز با سی سال سابقه آماده خدمات رسانی در خصوص تزئینات داخلی ونقاشی خانه هایتان می باشد.
کار مناسب همسوست با هزینه مناسب. این منطق ماست .
ما خوب میدانیم که نقاشی یک هنر است انسان ازهنر لذت می برد .با نقاشی  خانه هایتان با رنگهای با کیفیت وتوسط   نقاشان حرفه ای انگاریک اثر هنری به خانه هایتان می آورید . افتحار بزرگ ما خلق هنر  ماست .
ما با دریافت هزینه ی مناسب و بهره گیری از توانایی بالای خود در رنگ آمیزی و استفاده از رنگ های زیبا با کیفیت بالا رضایت مشتری را بدست می آوریم.house-painting-photo-gallery-1000

 

دیدگاهتان را بنویسید