فهرست بستن

رنگ پلاستیک موارد کاربرد ومعایب ومزایای آن

رنگ پلاستیک

موارد کاربرد ومعایب ومزایای آن

این رنگ سالها در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مردم آن را به خوبی می شناسند. یکی از خواص معرف آن که همه می دانند غیر قابل شستشو بودن آن است اما خود این رنگ با کیفیت های مختلف تولید و به بازارعرضه شده است. بهترین نوع آن رنگ تمام پلاستیک بوده وتقریبا تمام رنگ سازیهای معروف و استاندارد از نظر کیفیت و قیمت تفاوت چندانی ندارند.اما نیمه پلاستیک در بازار ایران بسیار متنوع می باشد واز نظر کیفیت و قیمت نیز متفاوت اند. رنگ کردن سطوح با رنگ پلاستیک بسیار آسان است و فقط باید دقت کنید که بسیار غلیظ یا رقیق نباشد، چرا که در صورت غلظت بالا رنگ به خوبی بر روی سطح پخش نمی شود و پس از خشک شدن جای قلم مو یا بافت غلطک باقی می ماند. و در صورت رقیق بودن پوشش رنگ کمتر شده وباید رنگ آمیزی را چندین بار تکرار کنید .

رنگ پلاستیک

عموما رنگ پلاستیک برای پوشش سقف ها مناسب بوده و اگر هم می خواهید برای دیوارها بکار ببرید از نوع تمام پلاستیک استفاده کنید .

محاسن رنگ پلاستیک:

– نیاز به زیر سازی حرفه ای ندارد

– این رنگ ها مات بوده ، نقص ها و عیب های سطوح را می پوشاند.

– اجرای رنگ پلاستیک آسان بوده وسریع خشک می شود.

با آب مخلوط می شوند و نیاز به حلال های نفتی ندارند.

– رنگ های تمام پلاستیک قابل شستشو می باشند( البته نه مثل  رنگ روغنی).

-بی بو بوده ساکنین را اذیت نمی کند

                                                                                     

معایب رنگ پلاستیک

– آب را به خود جذب می کند به همین دلیل کثیفی به راحتی پاک نمی شود.

– زود چرک می شود و به راحتی پاک نمی شود.

– قابل استفاده بر روی سطوح فلزی نمی باشد. قیمت نقاشی پارکینگ رنگ ساختمانی سحر و هاویلوکس انواع بتونه نقاشی ساختمان“نقاشی ساختمان” 09125757086خانی نقاشی ساختمان کرج((نقد و اقساط نقاشی ساختمان))(نقاشی ساختمان درتهران )09125757086آشنایی با ده نکته برای رنگ زدن خانه

دیدگاهتان را بنویسید