فهرست بستن

رنگ های مناسب برای اتاق خواب دخترانه

house-painting-photo-gallery-500

رنگ های مناسب برای اتاق خواب دخترانه

اولین مساله مهم برای انتخاب رنگ مناسب برای اتاق دختر بچه ها، سن آن هاست. دختران در سنین مختلف کودکی تا جوانی رنگ های متفاوتی را می پسندند و این مساله با سن آن ها ارتباط مستقیم دارد.

برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نوزادان دختر، استفاده از رنگ هایی گرم و خنثی خیلی روشن و مایل به سفید مانند بنفش و صورتی و یا زرد خیلی مایل به سفید بهترین انتخاب است. استفاده از رنگ های تند برای رنگ آمیزی اتاق نوزاد به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا آرامش نوزاد را به مخاطره می اندازد.

وقتی دخترها بزرگ تر می شوند رنگ های مورد علاقه آن ها غالبا دو رنگ است: صورتی یا بنفش

دختران در سنین ۶ تا ۹ سال علاقه زیادی به این دو رنگ نشان می دهند اما با گذر از این دوره سنی، تمایل زیادی به رنگ های سبزتر با مایه ی سبز پیدا می کنند. در واقع دختران پس از ۹ سالگی رنگ هایی مانند مایه های سبز لیمویی و یا زیتونی و یا گاهی آبی آسمانی را به شدت دوست دارند. در این دوره سنی به دلیل تغییرات هورمونی علایق دختران تغییر کرده و این تغییر تا ۱۴سالگی ادامه دارد.

دختران پس از رسیدن به ۱۴ سالگی شخصیت کامل تر و علایق متفاوتی پیدا می کنند و در این سن استقلال شخصیت آن ها نمود بیشتری پیدا می کند. توصیه می کنیم به سلیقه آن ها احترام بگذارید و انتخاب رنگ دیوارها را به خود آن ها واگذار کنید.

house-painting-photo-gallery-500

دیدگاهتان را بنویسید