فهرست بستن

رنگ های جدید و نحوه ترکیب و استفاده از آنها

رنگ های جدید و نحوه ترکیب و استفاده از آنها

نقاشی سه بعدی ساختمان و رنگ های جدید ساختمانی عبارتند از رنگ مولتی کالر و رنگ اکریلیک – بی بو (بی بو – رنگهای کامپیوتری) که در این سایت می توانید توضیحات آنها را مطالعه نمایید. البته این رنگها هم نسبت به رنگ روغنی جدید هستند و با قدمتی ۵ تا ۱۵ ساله در ایران می باشند.

امروزه در نقاشی ساختمان عنوانی هم با نام نقاشی سه بعدی مطرح شده است که لازم است توضیحاتی درباره آن داده شود. وقتی به یک تصویری در کشیدن آن عمق ، سایه به نحوی داده شود که از حالت دو بعدی خارج گردد و به نظر یه بعدی مشاهده می شود. این امر در نقاشی تک رنگ که در ساختمان عرف است بالطبع نمی تواند انجام گردد مگر آنکه تصویر شی یا چیزی با استفاده از رنگهای مختلف در دیوار تصویر شود که در این حالت تصویر سه بعدی ایجاد خواهد شد. البته این تصاویر امروزه در کف پوشها و کاغذ دیواری ها اجرا می گردد.

جهت نقاشی منزل یا محل کارتان می توانید از یک نقاش حرفه ای کمک گیرید یا حتی می توانید با دریافت آموزش های لازم در سطح کیفی پایین تر خودتان اینکار را اجرا کنید.

در داخل منازل دو رنگ پلاستیک و روغنی پرکاربردترین انواع مورد استفاده در رنگ آمیزی ساختمان هستند ولی با توجه به بروز و ظهور رنگهای مدرن هم اکنون یه نقاش گزینه های بیشتری در دست دارد تا از آنها استفاده کند و طبیعتا نتایج حاصل از استفاده از رنگ های مدرن هم تفاوت معناداری با سایر رنگ ها بوجود می آورد.

photo 2018-02-03 21-39-00

دیدگاهتان را بنویسید