فهرست بستن

رنگ ساختمانی-پلاستیک-روغنی

 

رنگ ساختمانی

 در مقابل کلمه رنگ صنعتی به کار می رود. همانطور که می دانیم ساختمان ازاجزای مختلف شکل می گیرد و می توان گفت هم رنگهای ساختمانی و هم رنگ های صنعتی در آن بکارمی رود . اما رنگ های صنعتی نسبتا کمتر و برای شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش سطوح ساختمان یا انواع رنگ مورد استفاده در ساختمان به شرح زیر می باشد.

دیوارها وسقفها معمولا از رنگ اکریلیک ، رنگ های سلولزی ( بلکا،پتینه و…)،رنگ مولتی کالر ، پلاستیک و یا  روغنی برپایه تینر استفاده می شود.

نمای ساختمانها از رنگهای مخصوص نما مانند: کنیتکس،رنگ نمای سیلیکونی، رنگ نمای بافت دار و درحال حاضر رنگ عایق ،رنگهای با خواص آبگریزی وآنتی داست و … مورد استفاده می باشد.

بعضی از قسمت های ساختمان مانند  مخازن آب  و فلاشینک ها از رنگ های صنعتی استفاده می شود.

رنگ آمیزی قسمت های چوبی از رنگ های تک جزئی ، دو جزئی وحتی سه جزئی مانند کیلر،سیلر،پلی استرها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ آمیزی، زیبایی و بهداشت را به خانه و منزل تان به ارمغان می آورد بدون تردید ساده ترین و کم هزینه ترین تغییر برای دکوراسیون منزل شما می باشد، بی شک بعد از مدتی از رنگ خونه خسته می شوید نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارید. رنگ آمیزی، دیوارها وسقف ها، وغیره از فرسایش وپوسیده گی سطوح محافظت کرده وباعث افزایش طول عمر مصالح ساختمانی می شود و دیوارهای کهنه و کثیف منزل نو و زیبا می شود. رنگ ساختمانی سحر و هاویلوکس انواع بتونه نقاشی ساختمان نحوه انتخاب رنگ برای منزل- نقاشی ساختمان | کیلر کاری | پتینه کاری نقاشی ساختمان با مواد درجه یک با قیمت مناسب(نقاشی ساختمان درتهران )09125757086(نقاشی ساختمان) 09125757086آماده سازی سطوح جهت اعمال رنگ اکریلیک

دیدگاهتان را بنویسید