فهرست بستن

رنگ آمیزی آپارتمان 09125757086

house-painting-photo-gallery-500

رنگ آمیزی آپارتمان

رنگ پلاستیکی که در رنگ آمیزی آپارتمان بوسیله قلم مو اجرا شود دارای جای (رش) قلم میشود که سلیقه اکثر کارفرمایان رش قلم را نمیپسندد ورنگ پلاستیکی که بوسیله غلطک یا اسپری اجرا شود حالت مخملی زیبا وشکیل دارد که مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار میگیرد. یکی از مزایایی که رنگ پلاستیک دارد محلول بودن آن در آب است که باعث بی بو شدن این نوع رنگ آمیزی آپارتمان می شود.

رنگ آمیزی آپارتمان در ایران از هنگامی که شهرهای نوین به وجود آمده و در این شهرها ساختمان‌هایی به‌فرم اروپا ساخته شد، رواج یافت؛ البته نخست تنها شاهان و درباریان، کاخ‌ها و خانه‌های خود را می‌توانستد رنگ کنند زیرا رنگ‌های مورد به‌کارگیری از اروپا می‌آمد و در ایران تولید نمی‌شد؛ به این دلیل هزینه‌ی رنگ‌آمیزی آپارتمان بسیار بالا می‌رفت و در توان هر کسی نبود تا خانه‌ی خود را رنگ کند. اما رفته رفته و با ساخت کارخانه‌های تولید رنگ در ایران، در توان بیش‌تر همگان بود تا رنگ‌آمیزی آپارتمان کنند.

بهترین کار این است که کار نقاشی سقف را قبل از رنگ‌ آمیزی آپارتمان دیوارها انجام دهید. سانتوس برای این کار به جای قلم مو از غلتک رنگ با دسته قابل تنظیم استفاده می‌کند (که اکنون در فروشگاه‌های رنگ و ابزار ایران نیز موجود است) و دو دست رنگ به سقف می‌زند که دست اول در جهت تابش نور منبع اصلی نور اتاق، مانند پنجره و دست دوم عمود بر جهت این نور است (با قلم مو نیز جهت رنگ‌ آمیزی آپارتمان باید به همین صورت باشد).

بعد از خشک شدن رنگ نهایی با به اصطلاح رنگ رویه قابل اجرا خواهد شد. اگر به هر دلیلی رنگ رویه کدر بود و یا لکه ­هایی روی آن نمایان شد باید رنگ رو دوباره اجرا شود تا در نهایت سطح سیقلی به مشتری تحویل داده شود. پس از اتمام این مراحل اجرای رنگ آمیزی آپارتمان به پایان می رسد.

house-painting-photo-gallery-500

دیدگاهتان را بنویسید