فهرست بستن

رنگها به چند دسته تقسیم میشوند؟

house-painting-photo-gallery-700

رنگها به چند دسته تقسیم میشوند؟

تقسیم بندی رنگها چگونه است؟

تا به حال دقت کرده اید که چرا شرکتهای تبلیغاتی از اشکال و شمایل به خصوصی استفاده میکنند؟دلیل بر این بوده که تاثیر روانی در رنگها وجود دارد هر رنگی دارای قدرت قدرت و تاثیر گذاری مثبتی میباشد بعضی وقتا واکنش های ما نسبت به رنگها بصورت رفتار های اکتسابی و قسمتی دیگر بصورت جوابهای فیزیولوژیکی درک پیدا میکنند.

درک کردن رنگها دراین زمان میتواند درزندگی روزمره و یا شغلی شما تاثیرات بسیاری گذارده و محاسان بسیاری برای شما به ارمغان بیاورد.

رنگها به طورکلی به 3 دسته تقسیم میشود عبارتند از :

رنگهای خنثی 

رنگهای گرم

رنگهای سرد

رنگ خنثی:سیاه ….سفید……خاکستری

رنگ های خنثی رنگهایی هستند که در طیف رنگها وجود نداشته و و با ترکیب رنگهای دیگر بوجود می ایند و میتوانند تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشند سفید یک رنگ نیست بلکه وجود داشتن رنگ را به شمار می اوردو نشانگر خالص و پاکی است از قسمتی رنگ مشکی نشانه رسمیت و الزام میباشد.

رنگهای گرم:نارنجی ….زرد…..قرمز…..سبزچمنی

رنگهای گرم سیستم عصبی را در تحت محرک خود میگیرد و احساس را تشدید میکند این دسته از رنگ های گرم به راحتی قابل وضوح بوده و نظر اطرافیان را به خود جلب میکند.

رنگهای سرد:

ابی…..بنفش….سبز….سبز مایل به ابی

همه ی رنگهای سرد رنگهای بسیار ملایمی هستند که تاثیر و اثرات ارام بخشی دارند.ابی روشن نشانه دوستی و صلحی و اسایش خاطرو ابی تیره نشانه اعتماد و درستی است

house-painting-photo-gallery-700

دیدگاهتان را بنویسید