فهرست بستن

درباره رنگ

 

 

رنگ – رنگ صنعتی – رنگ سازی
مقدمه :

به طور کلی رنگ ها و رنگ های معماری به ویژه از تأثیر زیادی در تمام زمینه های زندگی است. و از زمان بسیار قدیم و رنگهای منعکس کننده فرهنگ متحده.. و اندازه گیری پیشرفت واقعی علمی و فناوری از این کشورها است… Valdhanat است حمل تمدن نسل های پی در پی ، علمی و هنری توسط میراث ، می گویند ، رنگ ، با ارزش باستانی Vallohat Anakouchet در معابد و بهترین اثبات آن.

تاریخچه رنگ :

کاوش چین از حدود 2000 سال قبل از میلاد ، رنگ شفاف (پوشش) با استفاده از صمغ (مایع از گلدان گیاه) شیری از درختان پوشش به عنوان یک موضوع ، به عنوان رنگ های تعریف شده از حدود 1500 سال قبل از میلاد ، زمانی که مصریان باستان توسعه علم رنگ آمیزی آن و سپس از حیوانات چاق بوده تشکیل شده است مواد ، رنگ ، فلز و کربن سیاه و سفید ، و از حدود 1000 سال قبل از میلاد ، مصریان کشف لاک الکل زدن بهاز رزین های طبیعی و موم ، و در قرن شانزدهم رفت صنایع و ساخت رنگها از چین به اروپا و بعد از آن با استفاده از روغنهای گیاهی و رزین از درختان به عنوان موضوع مواد و هنوز هم محصولات گیاهی توسعه یافته بیشتر مواد به عنوان مواد اولیه برای این صنعت و با آغاز قرن نوزدهم تکامل صنعت استفاده می شود رنگ های گسترده و سریع به دلیل استفاده از بسیاری از این ترکیباتپتروشیمی موضوع متوسط \u200b\u200bو نهایی به عنوان نرخ مواد می رسد 80 ٪ ، مانند نیترات سلولز ، رزین فنل و رزین های مصنوعی ، آلکیدی ، و دیگران است.

تعریف رنگ :

رنگ کسانی هستند که کت آخرین لایه یا سطوح پوشش داده شده (دیوارها ، سقف ، کف ، چوب ، مواد معدنی) برای دادن شخصیت خاص تزئینی و زیبا و دل انگیز در ساختمان ها و گاهی اوقات برای محافظت از سطوح را از آسیب در زمان های دیگر.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید