فهرست بستن

تکنیک پتینه کاری در نقاشی ساختمان

house-painting-photo-gallery-300

تکنیک پتینه کاری در نقاشی ساختمان

  از روش های مدرن نقاشی ساختمان تکنیک پینه کاری می باشد که روی تمام سطوح از جمله دیوار ، سقف ، سطوح فلزی و… استفاده کرد . این تکنیک برای منازل بسیار پر طرفدار است و می توان به وسیله آن یک دیوار ساده را به یک دیوار زیبا و خاص تبدیل کرد .

تکنیک پتینه کاری در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با پتینه می تواند ترک ها و ناهمواری های سطح مورد نظر را بپوشاند و به عنوان عایق نیز عمل می کند . البته این روش برای دکوراتیو کردن مکان های مختلف به کار می رود به همین سبب بخشی از دیوار ها را پتینه می کنند .
ابزار مورد استفاده پتینه بسیار ساده است و می توان با پارچه یا اسفنج و رنگ پینه کاری را روی سطح مورد نظر انجام داد . نقاشی ساختمان به این سبک بسیار پر طرفدار و زیبا می باشد و می تواند بسیار سریع تر انجام شود . از مکان های پر طرفدار استفاده از پتینه در دکوراتیو کردن پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ها ، دیوار های آسیب دیده ، دیوار راهرو و پارکینگ ، نمای ساختمان و … می باشد .

تکنیک پتینه کاری در نقاشی ساختمان
با استفاده از پتینه در نقاشی ساختمان می توان طرح هایی از جمله آجری ، چوبی ، سنگی و … را اجرا کرد . در مقایسه با رنگ روغن و دیگر رنگ ها امکان خلاقیت و تنوع بیشتری در استفاده از پتینه وجود دارد . حتی در مقابل کاغذ های دیواری که طرح های خاصی دارد نیز برتری دارد زیرا مشتری ملزم به خرید یکی از طرح های موجود نیست و می تواند با استفاده از سلیقه شخصی خود اقدام به نقاشی محل مورد نظر انجام دهد .

house-painting-photo-gallery-300

دیدگاهتان را بنویسید