فهرست بستن

اجرای نمای تلفیقی

house-painting-photo-gallery-800

    

اجرای نمای تلفیقی

 

طراحی نما در ساختمان شما بیشتر به سلیقه شما مربوط می شود تا مباحث فنی ولی دانستن این نکته که کدام نوع از انواع طراحی نما به نزدیک شدن نمای ساختمان شما و سلیقه شما کمک بیشتری می کند لازم است.

اگر می خواهید نمایی داشته باشید که سالها برای شما دوام داشته باشد و در عین حال از زیبایی بصری خاصی برخوردار باشد صرف نظر از شرایط آب و هوایی به دنبال طراحی نما به صورت تلفیقی خواهید رفت. این نوع طراحی در ایران از اوایل سال ۱۹۹۸ میلادی آغاز شد ولی از گذشته های دور در سبک معماری سنتی ایران بوده است. این نوع از طراحی علاوه بر باز گذاشتن دست طراح در اعمال سلیقه شخصی خود میتواند با تلفیق چند نوع متریال منظور های مختلفی را برای بیننده تشریح کند.

طراحی نما به صورت تلفیقی بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری دیده شده است. جایی که نمای کامپوزیت را با نمای شیشه ترکیب کرده یا از سنگ و نمای کامپوزیت همزمان استفاده شده است. در این نوع طراحی تقریباً تمام متریال برای نما کاربرد دارد. وابسته به شرایط جغرافیایی محل اجرای نما میتواند از سنگ های ساختمانی، نما های آجری، نمای شیشه ای، نمای کامپوزیت، نمای چوبی و در واقع ترکیبی مناسب از همه ی این متریال ها استفاده کرد تا زیبایی و خلاقیت را یکجا پدیدار کرد.

معمولاً طراح نما آشنایی به سبک های زیبایی شناختی اسلامی و ایرانی دارد. فقط کافیست برداشت خود را از نمای آینده ساختمان خود به طراح ارائه دهید تا بتواند به کمک نرم افزارهای ساخت سه بعدی نمای شما را آماده سازی کند و بعد از تایید نهایی از جانب شما وارد مرحله طراحی شود. به طراح نمای خود اعتماد کنید تا بتواند نمایی را طراحی کند که مطلوب شما باشد.

طراحی نما به صورت تلفیقی دارای موج هایی است که به زیبایی نمای ساختمانی

ن شما کمک میکند. البته می توانید نمای تلفیقی را به صورت ساده طراحی کنید و در بخش هایی از سطح نما از متریال هایی استفاده کنید که جلوه بهتری را برای کاربری ساختمان شما در بر داشته باشد.

برای داشتن نمایی عالی برای ساختمان خود طراح خود را به دقت انتخاب کنید.

house-painting-photo-gallery-800

دیدگاهتان را بنویسید