فهرست بستن

اجرای رنگ روغنی09125757086

house-painting-photo-gallery-200

اجرای رنگ روغنی

اگر تصمیم دارید اجرای رنگ روغنی به کار ببرید از باز بودن کامل پنجره‌ها مطمئن شوید؛ چرا که تینر افزوده شده به اجرای رنگ روغنی بوی بسیار نامطبوع و ماندگاری دارد. دیوارهای اتاق‌ها بهتر است با رنگ پلاستیک رنگ شوند، اما اگر بچه کوچکتان از دیوارها به عنوان دفترچه نقاشی استفاده می‌کند، اجرای رنگ روغنی گزینه مناسب‌ تری است. اگر کابینت‌ها قبلا رنگ شده باشند، باید ببینید که این رنگ چه بوده است. اهمیت این نکته در این است که اگر رنگ نهایی قبلی دارای پایه روغنی بوده، اکنون برای بتونه‌ کاری و آستری آن هم باید رنگ روغنی به کار ببرید.

برای زیرسازی سطوح در نقاشی ساختمان اجرای رنگ روغنی از روغن الیف مخصوص بتونه و روغن زیرسازی جهت اجرا بر روی گچ استفاده می­ شود. بعد از زوغن­ کاری کامل سطوح دیوار­های گچی باید با استفاده از بتونه نقاط فرو رفتگی دیوارها را بتونه کاری کرد.

اجرای رنگ روغنی براق از استحکام و بهداشت بیشتری نسبت به اجرای رنگ روغنی مات دارد. امروزه برای رنگ آمیزی مصنوعات چوبی کمتر از اجرای رنگ روغنی استفاده می‌شود. زیرا این رنگ ها مدت زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند. این رنگ ها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پیستوله و غلطک می‌باشد. در صورت نبودن تینر روغنی از بنزین و نفت به عنوان رقیق کننده می‌توان استفاده نمود.

house-painting-photo-gallery-200

دیدگاهتان را بنویسید